Plany treningowe

trener omawia plan działania

Plany treningowe przynoszą największe korzyści wraz z odpowiednio zbilansowaną dietą. Właściwe żywienie ma niebagatelny wpływ na wzrost masy mięśniowej lub spalanie tkanki tłuszczowej. Zaczynając swoją przygodę z siłownią, warto razem z trenerem personalnym dogłębnie przeanalizować strategię działania. Układane przeze mnie plany treningowe obejmują kilka ważnych punktów:

  • na podstawie rozmowy z osobą ćwiczącą ustalam ogólny zarys działania,
  • rozpisuję dokładnie przebieg ćwiczeń wraz z ich opisem, uwzględniając możliwości klienta,
  • ustawiam częstotliwość treningów,
  • służę pomocą podczas ćwiczeń poza klubem, organizuję możliwość wykonywania zadań on-line,
  • nadzoruję intensywność ćwiczeń, aby nie narazić klientów na kontuzję,
  • ustalam plan dietetyczny dopasowany do założeń planu treningowego,
  • wybieram wraz z klientem niezbędne odżywki i suplementy,
  • analizuję na bieżąco postępy treningowe i uwzględniam wprowadzenie zmian.

Pod moim okiem ćwiczący uczy się prawidłowo wykonywać ćwiczenia, dzięki czemu łatwo mogę zapobiec kontuzji. Przez cały czas trwania treningu sprawdzam natężenie i intensywność ćwiczeń, co prowadzi do osiągnięcia zamierzonego efektu.

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej.
Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.